Szállítási információ– Big Bertha Original HU
Ingyenes szállítás Érdemes 2000 FT - Használja a kódot ORIGINAL5 Ingyenes szállítás Érdemes 2000 FT - Használja a kódot ORIGINAL5

Szállítási információ

A megrendeléseket a Hermes vagy DPD futárcégekkel szállítjuk:

A futárcégek integrált árukiszállítási rendszereit használjuk, hogy a lehető legjobb minőségű kommunikációt és szolgáltatást biztosítsuk a kiszállításhoz.

Kövesse nyomon megrendelését

Követés

A termék szállítási módja és összeszerelése:

Számos babzsákunk túlméretes a feltöltött állapotban történő szállításhoz. Ennek oka, hogy meghaladják a a futárcégek által előírt maximális szállítási méretet.

Kérjük, nyissa fel óvatosan a külső dobozt, majd vegye ki a huzatot és a töltetet belőle. Kérjük, olvassa el a mellékelt rövid használati útmutatót. A feltöltés egyszerű, két embernek néhány percet vesz igénybe.

Miután felállította a babzsákot, egy ideig még őrizze meg a csomagolást. Ez azért javasolt, mert ha bármilyen okból a termék visszaküldése mellett dönt, az eredeti dobozokra szüksége lehet a babzsák visszajuttatásához.

 

Szállítási lehetőségek és korlátozások:

Normál szállítás – Legfeljebb 7 napon belül

Igyekszünk minden termékünket a lehető leghamarabb eljuttatni Önhöz, de mivel számos termékünk rendelésre készül, kérjük számoljon vele, hogy ez az időtartam akár 7 munkanap is lehet. Amennyiben a termékre sürgősen szüksége van, kérjük, vegye igénybe az expressz szállítást. 

**Ne feledje, a munkanapok hétfőtől péntekig tartanak. Példul, a péntek este leadott expressz rendeléseket hétfőn adjuk fel kedd–csütörtök közötti kézbesítéshez.

**A határidő déli 12:00 óra.

Árak

Normál szállítás:

A normál szállítási díj HUF 2,000 megrendelésenként. A csomag megérkezése akár 7 napba is telhet.

Expressz szállítás:

Az Magyarország területén az expressz szállításért megrendelésenként HUF 500 felárat számítunk fel (HUF 2,000 + HUF 500). Az expressz kézbesítésű tételek kiküldése az azonos munkanapon történik, ha rendelését déli 12:00 óra előtt adja le (hétvégék kivételével). A kiszállítást befolyásoló számos tényező miatt, pl. távoli rendeltetési hely, megrendelésre készült termék, senki nincs otthon az átvételhez stb., NEM TUDJUK GARANTÁLNI a másnapi kézbesítést. Az expressz megrendelések 2-3 nap alatt érkeznek meg.

 

A kommunikáció menete a kiszállítás alatt:

Amikor megrendelése elhagyja raktárunkat, e-mail/SMS-üzenetet küldünk Önnek, amely tájékoztatja az áru elküldéséről, és tartalmazza a nyomon követési és elérhetőségi adatokat.

Egy második e-mail/SMS-üzenetben értesítjük arról, hogy a tételek kiküldésre készen állnak a futárcég raktárában (általában a kézbesítési nap elején). Így megbecsülheti a kiszállítás időpontját és előkészülhet, hogy át tudja venni. Amennyiben várhatóan nem lesz elérhető a szállítási időtintervallumban, egy hivatkozáson keresztül könnyen átfoglalhatja az átvételt egy alkalmasabb időpontra.

 

Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a kézbesítéskor?

Ha a kézbesítést lekési, a futár egy értesítőt hagy hátra, és megkísérli a kézbesítést a következő munkanapon. Ha a második kézbesítést is elmulasztja, egy megadott címen veheti át a csomagot. Ha 10 napig nem jelentkezik, megrendelését visszaszállítják raktárunkba.

A raktárunkba visszajutott termék újbóli elküldéséhez csomagonként bruttó HUF 4.000 újrakézbesítési díjat számítunk fel.

 

Szállítási korlátozások:

Magyarország teljes területére szállítunk. Ha egy megrendelést esetleg az ország olyan területéről adnak le, ahová nem tudunk szállítani, a kiszállítás egy elérhető  irányítószámra való átfoglalása érdekében felvesszük Önnel a kapcsolatot. Ha erre nincs lehetőség, gondoskodunk az azonnali pénzvisszafizetésről.**