FAQ– Big Bertha Original HU
Ingyenes szállítás Érdemes 2000 FT - Használja a kódot ORIGINAL5 Ingyenes szállítás Érdemes 2000 FT - Használja a kódot ORIGINAL5

FAQ

Nemrég megérkezett a megrendelésem, és szeretném kicserélni vagy visszajuttatni.

Ahhoz, hogy érdeklődését a lehető leghatékonyabban tudjuk feldolgozni, küldje el a részleteket e-mailen a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu. Ne feledje mellékelni rendelési számát, nevét és telefonszámát, hogy szükség esetén kapcsolatba tudjunk lépni Önnel.

A visszaküldéssel és lemondással kapcsolatos tájékoztatónkat itt olvashatja el.

Nemrég megérkezett a megrendelésem, és szeretnék bejelenteni egy hibát.

Abban a ritka esetben, amikor termékünk hibásnak bizonyul, kérjük, küldje el a részleteket e-mailben a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu. Ne feledje mellékelni rendelési számát, nevét, telefonszámát, és fényképeket a hibás termékekről, hogy minél hatékonyabban tudjuk kezelni a problémát.

Szeretném módosítani vagy törölni egy nemrég leadott megrendelésemet.

Kérjük, hívja a 06 80 021 555 számot, vagy küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu. Ne feledje mellékelni rendelési számát, nevét és telefonszámát, és hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mi a teendő?

Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt, ez valószínűleg egy vagy két dolog miatt történhetett:

  • Megrendelését ténylegesen nem adta le és az nem lett feldolgozva.
  • Helytelen e-mail címet adott meg a megrendelése mellé.

Ha biztos abban, hogy a megrendeléséhez kapcsolódó e-mail cím helyes, ellenőrizze levelezőprogramjában a levélszemét mappát, hátha oda került a megerősítő üzenet.
Ha ennek ellenére se találja megrendelése visszaigazolását, küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu, vagy hívja a 06 80 021 555 számot.

Mely szállítási lehetőségeket ajánlják?

Normál szállítás:

A normál szállítási díj HUF 2,000 megrendelésenként. A csomag megérkezése akár 7 napba is telhet.

Expressz szállítás:

Az Magyarország területén az expressz szállításért megrendelésenként HUF 500 felárat számítunk fel (HUF 2,000 + HUF 500). Az expressz kézbesítésű tételek kiküldése az azonos munkanapon történik, ha rendelését déli 12:00 óra előtt adja le (hétvégék kivételével). A kiszállítást befolyásoló számos tényező miatt, pl. távoli rendeltetési hely, megrendelésre készült termék, senki nincs otthon az átvételhez stb., NEM TUDJUK GARANTÁLNI a másnapi kézbesítést. Az expressz megrendelések 2-3 nap alatt érkeznek meg.

Milyen kézbesítési adatokat fogok kapni a megrendelésemmel kapcsolatban?

Amikor megrendelése elhagyja raktárunkat, e-mail/SMS-üzenetet küldünk Önnek, amely tájékoztatja, hogy az áru úton van Ön felé, és ezenkívül ellátjuk nyomkövetési és elérhetőségi adatokkal.

Elküldjük a futárcégeknek az Ön e-mail címét és telefonszámát, így bármikor kapcsolatba léphetnek Önnel, amint feldolgozták a megrendelést saját létesítményükben.
Kapni fog egy második e-mail/SMS-üzenetet, amint a tételek készen állnak a futárcég raktárának elhagyására (általában a kézbesítési nap elején). Ezzel megbecsülheti a kiszállítás időpontját, így felkészülhet a fogadására. Ha várhatóan nem lesz elérhető a szállítási időrés alatt, egy hivatkozás átfoglalhatja a kézbesítést egy alkalmasabb időpontra.

Minden megrendelést a lehető leghamarabb becsomagolunk. Az expressz kézbesítésű tételek becsomagolása ugyanazon a munkanapon történik, ha a megrendelést déli 12:00 óra előtt adja le (hétvégék kivételével).

Itt nyomon követheti megrendelését.

Mi történik, ha nem vagyok otthon a kézbesítéshez?

Ha lekési a kézbesítést, a futár értesítést hagy és megkísérli a kézbesítést a következő munkanapon. Ha a második kézbesítés fogadását is elmulasztja, egy megadott címen jelentkezhet a csomagért. Ha 10 napig nem jelentkezik, megrendelését visszaszállítják a raktárunkba.

Hogyan tudom nyomon követni a megrendelésemet?

Amikor megrendelése elhagyja raktárunkat, e-mail/SMS-üzenetet küldünk Önnek, amely tájékoztatja, hogy az áru úton van Ön felé, és ezenkívül ellátjuk nyomkövetési és elérhetőségi adatokkal.

Itt nyomon követheti megrendelését.

Hozhatok-e létre fiókot?

Jelenleg külön dolgozunk fel minden megrendelést, így ügyfélfiók llétrehozása nem szükséges a megrendeléshez. Amennyiben módosítani vagy törölni szeretne egy megrendelést, miután azt leadta, hívja a 06 80 021 555 számot, vagy küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu. Ne feledje mellékelni rendelési számát, nevét és telefonszámát, és hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel.

Mely fizetési módokat fogadják el?

Elfogadjuk a PayPal, Visa Credit, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit és Maestro útján történő fizetést.

Mi a nyitvatartási rendjük?

Nyitvatartási időnk 10:00–18:00, hétfőtől péntekig, az ünnepnapok kivételével. Ez ettől eltérő időben történő érdeklődés esetén küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu.

Meglátogathatom-e az üzletüket vagy raktárukat?

Minden termékünk jelenleg csak online vásárolható meg. Az összes termékünkre vonatkozó információk megtalálhatók a weboldalunk terméklapjain. Amennyiben bővebb információra lenne szüksége, küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu.

Szeretnék egy példányt a nemrég megrendelt árukra vonatkozó számlából.

Amennyiben ÁFÁ-s számlát szeretne, küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu.

Mely futárszolgálatokat használják?

Minden megrendelést a Hermes vagy DPD futárcégek igénybe vételével szállítunk: Igénybe vesszük a futárcégek integrált feladási rendszereit, amely a lehető legjobb kommunikációt és kiszolgálást biztosítja megrendeléséhez.

Itt nyomon követheti megrendelését.

Mikor számíthatok az áru érkezésére?

Sok babzsákunk túl nagy a feltöltött állapotban történő szállításhoz. Ennek oka, hogy túl nagyok a futárcégek által alkalmazott maximális szállítási méretekhez.

Kérjük, nyissa fel óvatosan a külső dobozt és vegye ki a huzatot és a töltőanyagot belőle. Kérjük, útmutatás céljából röviden tekintse át a használati utasítást. A feltöltés egyszerű, és 2 személy esetén általában csak néhány percet vesz igénybe.

Miután felállította a babzsákot, egy ideig őrizze meg a csomagolást. Ezt azért ajánljuk, mert ha bármilyen okból a tétel visszaszállítása mellett dönt, ezekre a dobozokra a babzsák visszajuttatásához ismét szüksége lehet.

Tudok-e szövetmintát rendelni?

Jelenleg nem kínálunk szövetmintát. Ha babzsákja huzatát másféle szövetre vagy színre kívánja cserélni, miután azt megkapta. Kicseréljük, ha csak a huzatot juttatja vissza töltőanyag nélkül.

Kérdésem van egy tömeges vagy kereskedelmi megrendeléssel kapcsolatban.

Büszkeséggel jelentjük be, hogy számos fesztivált, több mint 500 iskolát és számtalan nagyszabású vállalati rendezvényt tartunk nyilván babzsákjaink vásárlói körében. Minden termékünk megfelel az előírt szabályozásnak és alapkiszerelésben biztonsági zárral felszerelt cipzárral rendelkeznek. Hívja a 06 80 021 555 számot hétfőtől péntekig: 10:00 és 18:00 között, vagy küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu.