Kosár
Ikon
. A mai napon INGYENES kiszállítás 2 000 FT értékben! - Fizetésnél használja az ORIGINAL5 kódot

FAQ

Meglátogathatom-e az üzletüket vagy raktárukat?
Ikon Ikon

Minden termékünk jelenleg csak online vásárolható meg. Az összes termékünkre vonatkozó információk megtalálhatók a weboldalunk terméklapjain. Amennyiben bővebb információra lenne szüksége, küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu

Szeretnék egy példányt a nemrég megrendelt árukra vonatkozó számlából.
Ikon Ikon

Amennyiben ÁFÁ-s számlát szeretne, küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu

Mely fizetési módokat fogadják el?
Ikon Ikon

Elfogadjuk a PayPal, Visa Credit, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit és Maestro útján történő fizetést.

Kérdésem van egy tömeges vagy kereskedelmi megrendeléssel kapcsolatban.
Ikon Ikon

Büszkeséggel jelentjük be, hogy számos fesztivált, több mint 500 iskolát és számtalan nagyszabású vállalati rendezvényt tartunk nyilván babzsákjaink vásárlói körében. Minden termékünk megfelel az előírt szabályozásnak és alapkiszerelésben biztonsági zárral felszerelt cipzárral rendelkeznek. Hívja a 06 80 021 555 számot hétfőtől péntekig: 10:00 és 18:00 között, vagy küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu

Szeretném módosítani vagy törölni egy nemrég leadott megrendelésemet.
Ikon Ikon

Kérjük, hívja a 06 80 021 555 számot, vagy küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu. Ne feledje mellékelni rendelési számát, nevét és telefonszámát, és hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mi a teendő?
Ikon Ikon

Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt, ez valószínűleg egy vagy két dolog miatt történhetett:
Megrendelését ténylegesen nem adta le és az nem lett feldolgozva.
Helytelen e-mail címet adott meg a megrendelése mellé.

Ha biztos abban, hogy a megrendeléséhez kapcsolódó e-mail cím helyes, ellenőrizze levelezőprogramjában a levélszemét mappát, hátha oda került a megerősítő üzenet.

Ha ennek ellenére se találja megrendelése visszaigazolását, küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu , vagy hívja a 06 80 021 555 számot.

Mi a nyitvatartási rendjük?
Ikon Ikon

Nyitvatartási időnk 10:00–18:00, hétfőtől péntekig, az ünnepnapok kivételével. Ez ettől eltérő időben történő érdeklődés esetén küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu.

Hozhatok-e létre fiókot?
Ikon Ikon

Jelenleg külön dolgozunk fel minden megrendelést, így ügyfélfiók llétrehozása nem szükséges a megrendeléshez. Amennyiben módosítani vagy törölni szeretne egy megrendelést, miután azt leadta, hívja a 06 80 021 555 számot, vagy küldjön e-mail üzenetet a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu. Ne feledje mellékelni rendelési számát, nevét és telefonszámát, és hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel.

Tudok-e szövetmintát rendelni?
Ikon Ikon

Jelenleg nem kínálunk szövetmintát. Ha babzsákja huzatát másféle szövetre vagy színre kívánja cserélni, miután azt megkapta. Kicseréljük, ha csak a huzatot juttatja vissza töltőanyag nélkül.

Mikor számíthatok az áru érkezésére?
Ikon Ikon

Sok babzsákunk túl nagy a feltöltött állapotban történő szállításhoz. Ennek oka, hogy túl nagyok a futárcégek által alkalmazott maximális szállítási méretekhez.

Kérjük, nyissa fel óvatosan a külső dobozt és vegye ki a huzatot és a töltőanyagot belőle. Kérjük, útmutatás céljából röviden tekintse át a használati utasítást. A feltöltés egyszerű, és 2 személy esetén általában csak néhány percet vesz igénybe.

Miután felállította a babzsákot, egy ideig őrizze meg a csomagolást. Ezt azért ajánljuk, mert ha bármilyen okból a tétel visszaszállítása mellett dönt, ezekre a dobozokra a babzsák visszajuttatásához ismét szüksége lehet.

Hogyan tudom nyomon követni a megrendelésemet?
Ikon Ikon

Amikor megrendelése elhagyja raktárunkat, e-mail/SMS-üzenetet küldünk Önnek, amely tájékoztatja, hogy az áru úton van Ön felé, és ezenkívül ellátjuk nyomkövetési és elérhetőségi adatokkal.

Itt nyomon követheti megrendelését.

Mely futárszolgálatokat használják?
Ikon Ikon

Minden megrendelést a GLS vagy DPD futárcégek igénybe vételével szállítunk:
Igénybe vesszük a futárcégek integrált feladási rendszereit, amely a lehető legjobb kommunikációt és kiszolgálást biztosítja megrendeléséhez.

Itt nyomon követheti megrendelését.

Milyen kézbesítési adatokat fogok kapni a megrendelésemmel kapcsolatban?
Ikon Ikon

Amikor megrendelése elhagyja raktárunkat, e-mail/SMS-üzenetet küldünk Önnek, amely tájékoztatja, hogy az áru úton van Ön felé, és ezenkívül ellátjuk nyomkövetési és elérhetőségi adatokkal.

Elküldjük a futárcégeknek az Ön e-mail címét és telefonszámát, így bármikor kapcsolatba léphetnek Önnel, amint feldolgozták a megrendelést saját létesítményükben.

Kapni fog egy második e-mail/SMS-üzenetet, amint a tételek készen állnak a futárcég raktárának elhagyására (általában a kézbesítési nap elején). Ezzel megbecsülheti a kiszállítás időpontját, így felkészülhet a fogadására. Ha várhatóan nem lesz elérhető a szállítási időrés alatt, egy hivatkozás átfoglalhatja a kézbesítést egy alkalmasabb időpontra.

Minden megrendelést a lehető leghamarabb becsomagolunk. Az expressz kézbesítésű tételek becsomagolása ugyanazon a munkanapon történik, ha a megrendelést déli 12:00 óra előtt adja le (hétvégék kivételével).

Itt nyomon követheti megrendelését.

Mi történik, ha nem vagyok otthon a kézbesítéshez?
Ikon Ikon

Ha lekési a kézbesítést, a futár értesítést hagy és megkísérli a kézbesítést a következő munkanapon. Ha a második kézbesítés fogadását is elmulasztja, egy megadott címen jelentkezhet a csomagért. Ha 10 napig nem jelentkezik, megrendelését visszaszállítják a raktárunkba.

Nemrég megérkezett a megrendelésem, és szeretném kicserélni vagy visszajuttatni.
Ikon Ikon

Ahhoz, hogy érdeklődését a lehető leghatékonyabban tudjuk feldolgozni, küldje el a részleteket e-mailen a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu. Ne feledje mellékelni rendelési számát, nevét és telefonszámát, hogy szükség esetén kapcsolatba tudjunk lépni Önnel.

Nemrég megérkezett a megrendelésem, és szeretnék bejelenteni egy hibát.
Ikon Ikon

Abban a ritka esetben, amikor termékünk hibásnak bizonyul, kérjük, küldje el a részleteket e-mailben a következő címre: info@bigberthaoriginal.hu. Ne feledje mellékelni rendelési számát, nevét, telefonszámát, és fényképeket a hibás termékekről, hogy minél hatékonyabban tudjuk kezelni a problémát.